Arbeta extra med städning
Efterfrågan på våra tjänster inom vårt omtanke-område ökar kraftigt. Därför söker vi nu fler fantastiska medarbetare som vill arbeta med städning och service.
Till att börja med handlar det om att arbeta som timanställd, men det kan i framtiden även bli deltid. Du har stora möjligheter att själv påverka hur mycket som du vill och kan arbeta.
Din bakgrund
Du behöver inte kunna allt, men våra kunder förväntar sig att de som kommer till dem är proffs. Det betyder att du har erfarenheter och kunskaper som är passande för de tjänster som SeniorProffsen erbjuder inom städning, fönsterputs och omtanke. Personliga egenskaper vi värdesätter är gott bemötande och hög servicekänsla. Du arbetar självständigt, tar ansvar och löser problem som uppstår. Du kanske har eller har haft eget företag, så du förstår förutsättningarna i ett mindre företag. Viktigast är din attityd, att du sätter kunden i fokus och gillar att samarbeta. Du ska vara självgående och ha körkort då vi ofta arbetar hos flera olika kunder under en dag.
Om arbetsgivaren
SeniorProffsen är ett konsult- och serviceföretag som var först i Sverige med idén om att ta tillvara äldres erfarenhet. Vi är ett lokalt företag i Västerås och vi står för att erfarenhet ger mer – våra anställda är alla fyllda 55 år. Våra kunder är främst företag, privatpersoner, organisationer, brf:er/samfälligheter.
Ansökan och kontaktperson
Välkommen med din ansökan till e-postadressen nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marie Björkholm via e-post: info@seniorproffsen.se. Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan så snart du kan.