Vi vill bli fler

SeniorProffsen fortsätter att växa och efterfrågan på våra tjänster inom vårt omtanke-område ökar kraftigt. 
Nu söker vi efter flera fantastiska medarbetare som vill arbeta med städning och service.

Tjänsterna som ska tillsättas är på deltid och du har stora möjligheter att själv påverka hur mycket som du vill och kan arbeta.

 

Din bakgrund

Du behöver inte kunna allt, men våra kunder förväntar sig att de som kommer till dem är proffs. Det betyder att du har erfarenheter och kunskaper som är passande för de tjänster som SeniorProffsen erbjuder inom städning, fönsterputs och omtanke. Personliga egenskaper vi värdesätter är gott bemötande, hög servicekänsla och förmåga att lösa problem. Du arbetar självständigt med stöttning från projektledare och medarbetare. Du kanske har eller har haft eget företag, så du förstår förutsättningarna i ett mindre företag. Viktigast är din attityd, att du sätter kunden i fokus och gillar att samarbeta, och förstår och agerar efter att du är en ambassadör för oss. Du ska vara självgående och ha körkort

Om arbetsgivaren 

SeniorProffsen är ett konsult- och serviceföretag som var först i Sverige med idén om att ta tillvara äldres erfarenhet. Vi är ett lokalt företag i Västerås och vi står för att erfarenhet ger mer – våra anställda är alla fyllda 55 år. Våra kunder är främst företag, privatpersoner, organisationer, brf:er/samfälligheter. 

Ansökan och kontaktperson
Välkommen med din ansökan inkl. CV och personligt brev till e-postadressen nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Marie Björkholm på nummer 021-132 139 eller via e-post: marie.bjorkholm@seniorproffsen.se. Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan så snart du kan.